Krups EA897A Evidence ECO-Design EA897A duurzame automatische espressomachine

• Best Reviewed jun 2023
  • Test panel 8.4 okt 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups EA897A Evidence ECO-Design EA897A duurzame automatische espressomachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

s********@o********** 22-03-2024
Heb al een aantal machines geprobeerd, maar dit is een echte topper!!!
Compacte machine, makkelijk in gebruik, ook makkelijk schoon te maken.
Weinig geluid en vooral heerlijke koffie.
En de prijs is ook goed voor zo'n fijne machine.
Ik zou zeggen zoek niet verder en ga voor deze.

m**************@h********** 23-01-2024
Zeer goede koffiemachine. Gemakkelijk in gebruik en reinigen. Een echte aanrader.

c*****@k************ 29-12-2023

Goede machine voor deze prijs!

Na jaren naar volle tevredenheid een eenvoudigere Krups espresso machine te hebben gehad, besloten deze iets uitgebreidere machine te nemen. Wat ik belangrijk vind is dat deze gemaakt is van gerecycled plastic, en dat de onderdelen nog tot 15 jaar goed te verkrijgen / te repareren is. Dit voor een schonere toekomst. Verder is de koffie goed en heet. Ook het maken van een cappuccino is makkelijk te doen. Erg tevreden dus. Nu met de cashback actie een goede koop!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Groot reservoir

p***@d********* 22-12-2023

Krups koffiemachine

2 dagen na aankoop gingen diverse lichtjes branden en niet meer te herstellen, blijkt dat dit vele malen voorkomt, er zijn diverse vragen over gesteld maar ik kan nergens antwoorden vinden,ook door mij vragen gesteld en geen antwoord,ik heb hem weer ingepakt en hij gaat retour.
Slechte service.

Hollyhobby 07-12-2023

Fantastisch apperaat

Heb bijna alle merken bonen apparaten wel gehad. Bij kennis laatst verrast door overheerlijke koffie. Zij had een krups. Nu ging mijn eigen apperaat stuk . De keuze was snel gemaakt. Een hele goede aanbieding plus cashback. Ik heb de zwarte versie van deze. Mooi apperaat van gerecycled materiaal . Heel veel keuzes aan heerlijke koffie varianten. Dik melkschuim en optie voor extra shot koffie bij de latte ,cappuccino ea maakt dat elk kopje naar smaak is aan te passen. Bediening is heel simpel.Dit is het goedkoopste apperaat van de 5 voorgangers wat ik ooit heb gehad ,maar ook het beste apperaat . Meer dan tevreden.

Pluspunten

• Veel koffie varianten
  • Dik nelkschuim
  • Simpele bediening
  • Grote watertank
  • Koffiedik bakje ,makkelijk links van apperaat

Minpunten

• Nog niet ontdekt

i**k@g**l.com 03-10-2023
Wat een geweldig apparaat. Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en wordt steeds enthousiaster. Strak design, veel (koffie)mogelijkheden en makkelijk schoon te houden. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat het iets langer duurt dan bij mijn vorige apparaat voordat mijn koffie klaar is. Maar het is het wachten waard, de koffie is heerlijk!